"Ingin sedikit bebagi dalam kesendirian,dalam keramaian,dalam kemalasan,dalam cinta,dalam bahagia,dan pada batas terdalam rasa yang ku miliki untuk NYA...andai bibir tak lagi berbicara..mungkin ini yang tersisa"

6 June 2011

??

malam tadi, aku bicara pada bayanganmu. aku berlari, aku menari, aku berputar, aku menjemputmu untuk sekedar menyentuhmu dalam gelap..entah rasa apa yang ingin aku sebutkan, entah mata mana yang ingin aku lihat, entah tubuh mana yang tak ingin aku lepas dari genggaman..tapi selalu yang aku temukan hanya gumpalan2 adrenalin yang menghilangkan kewarasanku. naluri, akal sehat… semua kehilangan jalannya. hanya untuk satu senyum, tak lebih… dan beberapa bonus yang membuatku liar dan sesak
dan pagi tadi…

aku biarkan lukaku menganga, membusuk dan membuatku mati
aku tak ingin menemuimu esok, lusa dan selamanya
aku tak ingin menyayangimu dan kehilangan nyawa
aku tak ingin sesak dalam jalanku dan menginginkanmu
aku hanya ingin terbunuh dalam indah

benarkah aku tidak mahu? ah ! susah!

6 comments:

Afiq Ah said...

kalau hati kata sayang, tak mahu itu benar benar tak mahu bagi kamu.

dochi said...

mana boleh tipu hati .

meme said...

kenapa menyiksa diri?

juliam said...

kalau mulut kata tak mahu, hati apa?

betty said...

afiq ah
ah rumit

dochi
yeah bodoh bukan

meme
aku secara tidak sengaja menyiksa diri aku..

juliam
hati bisu

Anonymous said...

bila tahu ia aku ranah .